Ad Honders biedt oplossing voor vraagstukken op het gebied van strategie, marketing en commercie voor het midden en kleinbedrijf in de technische dienstverlening of productie sector.

  1. Consultancy & Advies
  2. Training & Coaching
  3. Interim & Project management

Specifiek helpt hij om de producten en diensten van zijn klanten goed te positioneren. Hierbij wordt gekeken naar de kracht van deze producten en diensten, de concurrenten en de marktontwikkelingen. Dit wordt omgezet in een waarde propositie (Engels: Value Proposition) die de voordelen voor de klant helder en inzichtelijk weergeeft.

Zijn aanpak is altijd gericht op het vergroten van het succes van zijn klant. Hij hanteert daarbij de visie dat langdurig succes pas kan worden gerealiseerd als de echte toegevoegde waarde van de producten of diensten bekend is.

Ad Honders heeft meer dan 15 jaar ervaring in commerciële– en managementfuncties in industriële en dienstverlenende ondernemingen. Naast zijn opleiding HTS Fijnmechanische techniek (Werktuigbouw) heeft hij een Executive MBA (Master in Business Administration) bij TSM Business School (Universiteit Twente) gevolgd.

Ad Honders krijgt energie van nieuwe uitdagingen, ondernemerschap en teamwork. In zijn vrije tijd is hij met zijn zeilboot op het water te vinden.

Ad Honders

Ad Honders

In alle projecten van Ad Honders kunt u onderstaande kenmerken herkennen:

  1. Klant- en resultaatgericht
  2. Implementatie en verandering in plaats van advies
  3. Maatwerk en geen standaard oplossingen
  4. 15 jaar ervaring in het vakgebied
  5. Projectmatige aanpak met beheersbare doorlooptijd & kosten
  6. Heldere afspraken over wat u kunt verwachten / resultaten

 

Linkedin : Ad Honders